Fler bilder

2013-12-02 @ 10:25:00
Kors i taket! Jag lämnade inte ens den resterande tapetseringen till idag som jag tänkt.. Jag gjorde klart allt igår! När barnen somnat hade jag fortfarande energi kvar att göra av med så jag drog fram alla grejerna och upptog jobbet där jag avslutat tidigare under eftermiddagen.
 
Nu är det klart! J är helnöjd med resultatet. Det är inte jag.
- Jag blev så nöjd med denna vägg så ny tycker jag de andra väggarna ser tråkiga ut. Vi får väl se om jag lyckas övertala J att vi även ska tapetsera om resten av rummet också! Jag ska vara klura ut nåt förslag som han bara inte kan säga nej till.
 
Så hjälp mig! Vad tycker ni skulle vara snyggt att kombinera till dessa tapeter?
 
(Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna. Korten är tagna med min iPhone som är inne på sista refrängen)
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback