På frammarsch

2012-05-13 @ 20:37:56

Efter mycket fix och trix så har vi klätt in väggen med spånskivor och därefter spacklat. Det är inte helt lätt för en lekman att få till det, men tillslut så! Vi saknade en regel så därför har vi inte blivit helt klar med denna del ännu, men nästa helg när vi kommer tillbaka till huset så ska det fixas ganska omgående.

 

Och nej, det är inte skruvat överallt där det är spacklat. Vi har återanvänt spånskivorna som varit på golvet i kök och vardagsrum så jag har fått spackla igen lite gamla skruvhål också.

 

 

Var till mammas torp en sväng idag, och då visade de sig att de har en del bröstpanel som bara står och samlar damm som vi kunde få. Så nu funderar jag starkt på att sätta bröstpanel just här i hallen. Mjaah, det är väl lite 00-tal med bröstpanel, men jag tycker faktiskt att det är väldigt fint - speciellt i en hall.

 

Vad tycker ni om bröstpanel??

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så länge den inte är betsad i dalablått så tycker jag också att det kan vara fint. Det satt sånt överallt i huset där jag växte upp så på nåt sätt ger det en känsla av trygghet, och "hemma" :)

2012-05-15 @ 00:09:00
URL: http://mariabackstrom.blogg.se/
Postat av: Katrine

Jag tycker det är fin med vit böstpanel, lantligt liksom ;)

2012-05-15 @ 05:26:45
URL: http://khd.blogg.se/
Postat av: Sanne

Vi har det i vår hall, även en vägg i köket. Tycker faktiskt det är fint, om det är vitt såklart :)

2012-05-15 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback