Det går sakta...

2012-11-29 @ 20:54:44

... Men det går åtminstone framåt.
Lika glest som det är med mina blogguppdateringar är det med mitt engagemang här hemma. Bebis blir allt större och större, vilket gör att det inte blir så mycket "egentid" för mig då jag kan hålla på och fixa. Trots detta så har vi i princip blivit färdiga på dotterns rum nu. Garderobsdörrarna är färdigmålade och vi har satt nya knoppar på garderoberna. De är gröna och matchar tapeterna jättebra. Tanken är att det ska vara gröna handtag där sen, samt ett likadant handtag på dörren in till kattvinden.

Jag ju tidigare alltid haft allt i vitt, och möjligen lite grått. Men jag har nu upptäckt hur kul det är att jobba med färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback