Julen smyger sig på

2012-11-29 @ 21:16:34

Vår katt gillar att sitta i fönstren och titta ut. Det har tyvärr resulterat i att lampskärmen på lampan i matsalsfönstret gick sönder för ett par dagar sedan. Istället för att akutfixa en ny lampskärm så tog jag upp de nya adventljusstakarna som vi nyss införskaffat. Denna för tidiga "adventspiffning" slutade inte där. Jag gjorde ett litet jularrangemang på vårt brickbord också. Ljusen köpte vi på IKEA för 19:- och resten hade vi hemma. (Förutom hyacinten som jag köpte igår).

Och sen då? Jo... Jag som hade bestämt mig för att INTE ha några julgardiner i år - jag sätter mig och syr julgardiner till hallfönstret och ytterdörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback