En färgrik liten vrå

2013-04-06 @ 22:37:16

Härom dagen var jag hem till en vän och fastnade direkt för ett tyg som hon hade satt upp på väggen. Jag var bara tvungen att införskaffa mig en likadan "tavla" jag också.

Lilla M har, förutom sin spjälsäng uppe i vårt sovrum, även en spjälsäng i vardagsrummet. Nu har hennes lilla vrå blivit mycket mer färgglad. Hon kan inte direkt klaga på att hon har lite att titta på när hon vaknar upp.

Jag bara älskar motivet! (Men har förstått att inte alla gör det.) Jaja, alla har rätt till sin åsikt. Jag älskar det iaf, och det är ju huvudsaken.

Vad tycker du? Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Lena L

Hiss! Färgglatt till barnen :)

2013-04-08 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback