Tapetsering

2013-12-01 @ 18:37:00
I det senaste inlägget skrev jag att tapetseringen skulle fixas ganska snabbt då vi inte kunde leva allt för länge i det kaos som var. Det slutade med att möbler etc flyttades tillbaka och sedan har vi levt med spacklade väggar i ca en månad.
 
Fram tills idag. Idag var den första helgdagen på en hel månad som ingen i familjen hade match eller någon annan aktivitet inbokad. Så mitt bland 1:a adventsbestyren satte vi igång att tapetsera.
 
Eller ja.. Nu ljög jag. J hade match kl 17, så när det var dags för han att åka iväg fick jag avsluta mitt jobb för att istället börja laga middag åt barnen.
 
Ambitionen är att tapetsera klart imorgon. Men om jag känner mig själv rätt så har jag väl en massa andra saker som måste göras då. Jag måste bättra mig när det gäller självdisciplinen.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback