Mot färggladare tider

2013-01-14 @ 11:40:10

Som jag skrev tidigare så var det så otroligt roligt att jobba med färger när jag gjorde om äldsta dotterns rum. Hennes färgglada rum gjorde helt enkelt att jag tröttnade på allt det vita, lantliga i resten av huset också. Allt har sin tid.. Och man kommer väl till ett skede då man tröttnar - även på sånt som man varit störtförtjust i tidigare.

Förra veckan satt jag och tittade på stolar på olika webbsidor. Fastnade tillslut för några gröna, mer moderna stolar. Trodde aldrig att J skulle gilla dem.. Men när jag visade dem för honom så utbrast han "Jäklar vad tuffa!" Det hela slutade med att jag lade ut en del av våra matsalsmöbler etc till försäljning och sen åkte vi och köpte stolarna samt ett nytt matsalsbord. Vi ville ha 10 stolar, men det fanns bara fyra kvar. Så nästa vecka får vi hämta de resterande.

Så nu, ni kära läsare, blir det förändring här hemma. Bort med det vita - in med allt möjligt som vi tycker är snyggt, roligt och aningen modernt? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt Sanna! Har också fått den där vändningen i mitt inredande här hemma :)...vill ha det mordernt och fräschare än tidigare! Men du är betydligt tuffare än mig med färg ännu...men det kanske kommer :)

2013-01-17 @ 21:20:58
URL: http://lindalans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback