Övre delen nästan färdig

2014-04-23 @ 20:50:22
Ja som sagt, nu har vi nästan lagt ut matjord på hela den övre delen. Imorgon ska vi börja på den nedre delen. Sedan färdigställer vi den övre delen det sista vi gör. Idag flöt det på bra. Vi fortsatte på vårt vinnande koncept - jag lade barn, J forslade jord - jag kom och hjälpte till med att dra skottkärrorna fram och tillbaka. Men idag hjälpte jag även till med att skotta i en hel del jord. Jag vill ju inte att J ska gå sönder!

Imorgon kör vi sista vändan för den här veckan. Sedan har vi en fullspäckad helg med bara massa nöjen framför oss. Det är vi värda!

Något mer jag är värd nu, (precis som de två tidigare kvällarna) är ett stort lass glass!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback