Egen tigersåg invigd

2014-06-18 @ 22:09:13
Vi brukar låna en hel del verktyg från min pappa. Det ställer till det ibland då vi är i behov av verktygen samtidigt. Idag skulle han komma med tigersågen så vi kunde börja riva garageväggarna. Istället levererades en ny tigersåg som nu är min alldeles egen. Jag fyller nämligen år i helgen och fick mig alltså en tidig födelsedagspresent. Jag fick mig en ny skruvdragare av mamma i tidig present för ett par veckor sedan också, då den vi redan hade hade sett sina sista dagar.

Ptja... Är man uppväxt i en snickarfamilj så är man! Jag är jätteglad då det är just sådana här presenter jag önskat mig.


Nåja... Nu ikväll invigde vi tigersågen. Nu är både jag och J helt ömma i händerna. Vi har många timmar framför oss innan hela garaget är nere då det är väldigt tjocka väggar att såga sig igenom.


Imorgon sätter bygget igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback