Nya tag!

2014-10-19 @ 18:12:40
Nu var det en månad sedan jag skrev något här. Det är inte så att vi slutat fixa till här hemma, snarare att vi har så mycket att göra så jag hinner inte skriva. 

Sedan hösten kom så är schemat dock lite tight. Innebandysäsongen är igång och både träningar och matcher tar mycket av vår "renoveringstid". Däremellan är det kalas titt som tätt som också tar upp vår tid. 

När vi får tid över så är det hallen och gamla garaget som prioriteras. Idag slipade jag efter all spackling i hallen samt att jag målade fodret runt dörren som går till garaget.



 
Därefter sågade och plockade vi undan lite vid det gamla garaget. Det känns som ett evighetsprojekt! Vårt mål är att vi måste få bort hela garaget samt schakta ur runt utbyggnaden innan vintern kommer. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback