Chansning!

2012-08-23 @ 10:43:00

Mannen i huset jobbar, äldsta dottern på dagis och vår lillbebis sover. Det är alltså ett perfekt tillfälle för mig att göra som jag vill.

I normala fall så skulle jag nog dra fram pensel och färg och måla någonstans... Men inte idag! Istället har jag dragit fram skryvdragare, sticksåg, fogsvans, tumstock och skruv. Jag har skruvat ner ett av överskåpen vi tidigare satt upp i tvättstugan. Sedan plockades det isär för att sedan sågas sönder i massa småbitar. (okej, de två långa sidorna har jag behållit som de är)

Antingen så blir det jag nu påbörjat grymt bra när det blir färdigt, eller så blir det bara kattlåda av det. Jag hoppas på det förstnämnda så jag får beröm när karln kommer hem ;)

Jag återkommer med resultatet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback