Nu är färgen framme!

2012-07-16 @ 14:41:13

Som jag har skrivit tidigare så har jag varit i viloläge ett tag efter att jag överansträngt mig. Nu mår jag bra igen så nu börjar jag sakta med säkert aktivera mig med lite sysslor som ska göras.

 

I fredags skrev jag att jag fått inspiration till ett projekt med bl.a armeringsjärn. När jag berättade om idén för min mamma så visade det sig att de hade en armeringsmatta till övers. Idag var vi ut till deras torp där vi fick hjälp med att kapa mattan till rätt storlek samt böja till den som jag ville ha den. Tänk vad snabbt det går när man har rätt verktyg och maskiner!!

 

När vi sedan kom hem så drog jag fram slippapper, målartvätt, färg och roller. Det ska bli spännande att se resultatet när det är färdigt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback