Lila element!??

2012-06-14 @ 23:19:40

Renoveringen går framåt, men på sånt sätt att det inte skulle synas på kort. Idag har jag t.ex målat en del foder samt några element. JAG ser en stor skillnad, men på kort skulle man nog inte märka det. Dottern tyckte det var tråkigt att jag målade allt i vitt. Hon tyckte det skulle vara finare med lila. Det fick mig att under en kort stund fundera på om man skulle måla elementet på hennes rum lila. Jag slog bort den tanken ganska snabbt. Vitt blir nog ändå bäst på ett element :)

Jag börjar bli rätt trött om dagarna, så när jag väl har lite energi så försöker jag göra så mycket som möjligt under den tiden. För er som inte känner oss, så väntar vi tillökning i familjen om ca 3 veckor, så det är väl inte fullt så konstigt att orken börjar tryta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback