Nästan färdig

2012-06-16 @ 21:20:46

Idag trodde jag att jag skulle bli ensam hemma på eftermiddagen. Vi åkte därför och köpte lite virke så jag skulle kunna börja med skoställen som jag hade klurat ut en design på. Efter att jag ringt min mamma och min bror för att få låna de maskiner jag behövde så slutade det med att jag fick fullt hus här hemma. Min snälla bror hjälpte mig med skoställen, min låtsaspappa tapetserade och min mamma satte upp gardiner, fixade med möbler, städade och donade. Svägerskan agerade barnvakt och det lektes för fullt både utom- och inomhus.

Nu återstår det bara en eller två strykningar färg på hyllplan och skoställ och sen är det dags att sätta dit golvsocklar. Sen är vi färdiga med detta projekt!

 

 

Imorgon får ni förhoppningsvis se hur det ser ut i resterande rum på nedervåningen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback