Nu bor vi här

2012-06-02 @ 15:03:43

Nu har vi flyttat ut ur lägenheten och in i huset. Det har varit totalt kaos här hemma med saker ståendes precis överallt! För att få undan sak nr 1 så måste man först flytta på sak nr 2. Men den ska stå där sak nr 3 står så då måste man börja flytta den. För att man ska kunna komma förbi sak nr 4,5 och 6 så måste man göra sig av med sak nr 7. Ja... Jag tror ni fattar va??

J står i detta nu och lagar mat för första gången i vårt kök. Jag har ännu inte hört några svordomar så jag tror det går rätt bra för honom. Han verkar hitta det han behöver åtminstone :)

Jag skulle inte ha skrivit det där eftersom han två sekunder efter utbrister "Hjärtat, vart är svampen??". Haha!

Näe, nu ska jag sätta igång igen. Det är mycket plock här nu. Vi måste få undan massa kartonger och grejer för att vi ska kunna tapetsera. Och innan tapetseringen så måste jag måla klart fönsterfodren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback