Nya köksgardiner

2012-10-23 @ 15:45:00
Idag fick jag hem mina nya köksgardiner som jag beställde från Jotex förra veckan. Det är konstigt att jag inte beställer från Jotex oftade, då jag alltid har blivit supernöjd med det jag köpt därifrån.

Dessa hissgardiner kostade endast 169:-/styck och då fick jag även 40% rabatt på den ena gardinen. De passade jättebra i köket, och var mycket finare än vad jag hade hoppats på. Nu funderar jag starkt på att även köpa ett par knytbandslängder i samma serie för att ha i matrummet.
 
(Bild lånad från Jotex)

Kommentarer
Postat av: sara

okej, ja alltså mattan fick jag oxå bort rätt bra sen när jag oxå prova nmed mejsel och kofot, men de blir nå vitt hårt under kvar på de mesta, som är nån mm som du säger.. va de så för dig med? ska skaffa en sån skrapa då! :D tack för tips :D

2012-10-23 @ 21:31:33
URL: http://blondstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback