Riktigt crazy!

2012-10-27 @ 15:36:00

Igår köpte vi en ny säng till äldsta dottern. Vi har länge planerat att köpa en Hemnes dagbädd till henne. Detta dels pga att den är snygg och har bra förvaringsmöjligheter men också då den går att göra till dubbelsäng när vi har gäster som ska sova över.

När sängen väl stod på plats så blev jag sjukt sugen på att fixa till det ännu mer på dotterns rum. Vi har ju inte gjort nånting på hennes rum alls så det finns ju en hel del att göra. Därför tog jag med mig dottern till Happy Homes för att välja tapeter. Väl där var vi väldigt överens om vilken tapet vi skulle köpa. Gissa om jag känner mig helt crazy efter detta tapetval!

Vi får se när vi får tid till att tapetsera rummet hennes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback