Teamwork när det är som bäst!

2014-04-22 @ 21:04:27
Direkt när det var läggdags för barnen idag så erbjöd jag mig att natta båda två. När jag var klar så var J i full fart med att lassa ut matjord. Han hade hunnit 18 lass på den tiden! Jag hjälpte genast till och vi gick fram och tillbaka med en varsin skottkärra. Vi kom ganska snart fram till att J tyckte det var jobbigast att gå med skottkärran, och jag tyckte det var mer jobbigt att skotta i jorden. 

Det tog inte många sekunder för oss att komma överens om att J skulle skotta, och jag skulle traska fram och tillbaka, samt tömma skottkärrorna.




Nu har vi gjort lite mer än hälften av den övre delen. Vi intalar oss själva att det ska gå snabbare att göra den undre delen. Men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback