Tapeter

2014-08-03 @ 00:53:05
Idag har vi beställt tapeter till båda sovrummen i utbyggnaden. När vi tittade på Internet igår efter lite inspiration var vi inte överens om någon tapet alls. Annat var det idag. Vi gick in på Happy Homes och sa att vi ville ha en modern fondtapet som ska ge ett lugnt intryck. Som alltid när man är på Happy Homes får man superbra service och man går därifrån helnöjd. Personalen plockade nämligen fram en tapet som föll både mig och J i smaken direkt!


"Här är min absoluta favorit. Vi har ingen som kan mäta sig med den. Och den är modern, endast 3 veckor gammal!" - sa han.

Jag är helt övertygad om att det kommer bli superfint i vårt kommande sovrum!

Till lilla M's rum var vi ganska överens om att vi ville ha djur. M älskar nämligen djur. Samtidigt vill vi att tapeten ska passa för även några år framåt. Jag såg den här tapeten på Internet igår och fastnade för den direkt. J var inte övertygad då, men blev det när han såg den idag. Även lilla M gav den bra betyg!



Båda sovrummen och halva hallen är nu spacklade en första omgång. Spacklet och skarvremsorna tog slut, så vi får fortsätta på måndag när affärerna är öppna och vi kan införskaffa oss mer spackel etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback