Rivningsdags!

2014-06-07 @ 22:12:46
Ja nu är det dags för att riva gammelgaraget. Eller förrådet kanske vi snarare skulle kalla det. Vi har inte kört in bilen i garaget en enda gång sedan vi flyttade hit. Garaget har istället varit ett stort förrådsutrymme för alla möjliga saker och ting.

Igår plockade vi ut både garaget och det lilla förrådet intill. Vi fyllde en släpvagn med saker som ska slängas, och kommer kunna fylla en hel släpvagn till innan allt är borta. 



Idag började jag slita bort taket från förrådsdelen. Jag har aldrig haft höjdskräck och satt ofta högt upp i trädtopparna som barn, så det här var riktigt roligt. J däremot avskyr höjder, så han stannade nere på marken. När jag utbrast "Fan, jag är så jäkla rädd för att trampa in en spik genom skon!", blev J helt paff - "Är det verkligen det du är mest rädd för?? Inte att du brakar igenom taket??"

Glömde ta bilder under dagens jobb när jag tog bort plåten och allt annat som låg över plankorna. Tog lite bilder medan jag tog bort det sista nu under kvällen åtminstone.




Och här är högen med bråte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback