Dags att fixa badrummet och hallgolvet!

2015-01-11 @ 22:35:00
Två månader har gått sedan jag senast uppdaterade er med vår utbyggnad och renovering. Under dessa två månader har det hänt en del grejer, men jag har bara inte haft ork och tid att lägga upp det här. Det får bli ett sammanfattande inlägg längre fram.
 
Ikväll har vi plockat undan i hallen och i vårt kommande badrum. Imorgon kommer de nämligen och börjar med badrummet samt att de ska lägga klinker i hallen.
 
 
 

Golvvärmen är avstängd nu och vi har fått ett litet element att ställa in i sovrummet om det blir kallt. Som ni ser har jag inte målat dörren till garaget ännu. Det är pga att temperaturen i garaget vintertid inte är optimal för målning.
 
Under veckan kommer alltså vårt badrum ta form. Ni kan nog gissa hur mycket jag längtar efter detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback